2007-2008

Vuosikokous 31.10.2007

- Yhdistyksen vuosikokous pidettiin 31.10.2007 OP:n Imatrankosken konttorin kokoustilassa. Paikalla oli 29 jäsentä.

- Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Lauri Häyhä.

- Hallituksessa jatkavat varsinaisina jäseninä Tarja Kanerva, Jukka Kemppinen ja Kari Penttinen. Erovuoroisten tilalle valittiin Taisto Kapanen, Pertti Värri ja Janne Gröhn.

- Varajäseniksi valittiin Eila Hiltunen ja Toini Nevalainen.

- Tilintarkastajiksi valittiin Kaarlo Kainulainen ja Eero Majuri   sekä varalle Pirkko Pajari (ent. Penttilä) ja Anneli Hynynen

Hallituksen järjestäytymiskokous 31.10.2007

- Yhdistyksen varapuheenjohtajaksi valittiin Jukka Kemppinen.

- Rahastonhoitajaksi valittiin Toini Nevalainen.

- Sihteeriksi valittiin Tarja Kanerva.

- Huvitoimikuntaan valittiin Annikki Peltonen, Liisa Miettinen ja Marja Heikkilä.

- Saunatoimikuntaan valittiin Janne Gröhn, Taisto Kapanen, Kari Penttinen ja Veikko Varis.

- Emäntätoimikuntaan valittiin Liisa Pellinen, Pirjo Halonen ja Airi Varis.

Toiminta uintikaudella 2007-2008

Uintikausi aloitettiin 16.9.2007 ja lopetettiin 23.5.2008. Sauna oli avoinna helmi- ja maaliskuussa myös lauantaisin.

Sauna lämpeni kauden aikana 321 kertaa. Käyntejä oli yhteensä 25 636 kpl. Eniten kävijöitä päivää kohden oli 150 henkeä.

Sauna oli avoinna jäsenistölle myös kesäaikaan jolloin se pidettiin auki talkoovoimin. Kesäkävijöitä oli kaiken kaikkiaan 4 475 kpl.

Saunaa vuokrattiin jäsenistölle ja ulkopuolisille ryhmille 19 kertaa.

Uintitoiminnan lisäksi oli monenlaisia muita tapahtumia:

- Osallistuttiin Parempaa elämää –tapahtumaan Koskenpartaalla 01.09.07.

Tilaisuudessa jaettiin saunastamme kertovaa esitettä, johon oli liitetty kuponki, jolla sai käydä kokeilemassa avantouintia ilmaiseksi.

- Pikkujouluja vietettiin 1.12.2007 Vuoksenniskan työväentalolla. Mukana oli 108 juhlijaa. Musiikista huolehti Kalevi Markun orkesteri ja esiintymässä oli myös yhdistyksemme vistettu huvitoimikunta.

- Joulusauna ja hartaushetki vietettiin saunalla 24.12.2007 Pekka Rainion johdolla. Tilaisuuteen osallistui 51 jäsentä

- Uudenvuoden vastaanottajaisiin keskiyöllä osallistui 46 uimaria.

- Osallistuttiin talviuinnin SM-kilpailuihin Peurungassa 25. - 27.1.2008. Mukana oli 15 uimaria, 1 viestijoukkue sekä suuri kannustusjoukkue. Siru Järvenreuna ja Taina Karvinen  saivat pronssimitalit.

- Osallistuttiin talviuinnin MM-kisoihin Lontoossa. Kilpailemassa oli 3 uimaria ja kannustusjoukkue. Siru Järvenreuna nappasi hopeamitalin sarjassa D70.

- Kuutamouintia harrastettiin kauden aikana kahdesti, 26.10.2007 oli mukana 60 uimaria ja 22.2.2008 oli mukana 55 uimaria.

- Pilkkikilpailut pidettiin 8.3.2008. Pilkkijöitä ja kannustajia oli paikalla yhteensä 57.
Miesten sarjan voitti Aarne Pöyhönen ja naisten sarjan Raili Ilves

- Teatteriretki  Kotkaan tehtiin Ravintola Kairoon 12.4.2008. Sataman valot keräsi 48 teatterin ystävää.

- Kevätkauden päättäjäiset pidettiin 26.4.2008 Imatran kylpylässä.

Tilaisuudessa oli mukana 76 juhlijaa. Kari Kinnari oli esiintymässä. Ohjelmassa oli myös huvitoimikunnan ja avustajien esityksiä sekä illalla esiintyi vielä Lapinlahden Linnut.

- Toimihenkilöille ja kauden saunamajureille järjestettiin 24.5.2008 ruokaretki Parikkalan Kägöseen, yhteensä 64 henkilöä oli mukana.

- Heinolan löylynheiton MM-kilpailuissa 8.-9.8.2008. Yhdistyksemme jäsenet Annikki Peltonen oli neljäs ja Reijo Juopperi viides. Mukana kilpailuissa olivat myös Markku Mustonen ja Esko Riipinen.

Jäsenistöllä oli käytössä uintikaudella 25-metrinen harjoittelurata.

Lämmin pukukoppi ja avainvuokraus mahdollistivat uimisen myös aukioloaikojen ulkopuolella.

2009 Imatralla järjestättävien avantouinnin SM –kisojen kilpailunjohtajaksi valittiin Pertti Värri ja varajohtajaksi Jukka Kemppinen. Pirkko Pajari valittiin sihteerin ja Tarja Kanerva taloudenhoitajan tehtäviä hoitamaan. Veli-Pekka Vahvaselkä hoitaa tapahtuman tiedottamista ja Janne Gröhn nettisivujen päivittämistä. Eri tehtäviin kisaorganisaatiossa löytyi kauden aikana vetäjiä.

Toimintakauden lopulla jäsenlistalla oli jäsenmaksun maksaneita 782, joista ainaisjäseniä 57 ja vapaajäseniä 2.

Yhdistyksen Internet-sivut toimivat osoitteessa www.imatrantalviuimarit.fi.  Sivujen ylläpidosta vastasivat Janne Gröhn ja Tarja Kanerva. Elina Vertanen avusti tarpeen tullen.

Ajankohtaisista asioista ja tapahtumista tiedotettiin saunan ilmoitustaululla, Uutisvuoksen seurapalstalla ja nettisivuilla.