Yhdistys

Imatran Talviuimarit ry:n toiminnan tarkoituksena on talviuintipaikan ylläpitäminen, talviuinnin harrastaminen ja kehittäminen sekä jäsenien yhteenkuuluvuuden lisääminen ja terveellisten elintapojen ylläpitäminen ja edistäminen.

Jäseneksi liittyminen

Seuran jäseneksi hallitus hyväksyy henkilön, joka sitoutuu noudattamaan seuran sääntöjä ja päätöksiä. Jäsenlomakkeen voi täyttää kotisivuilla tai saunalla arkisin ma-pe. Ennen lomakkeen täyttämistä on hyvä käydä läpi säännöt  ja turvallisuusohjeet sekä käytännön ohjeet. Jäsenyys astuu voimaan kun liittymis- ja jäsenmaksu on maksettu. Vuotuiset jäsenmaksut tulevat maksuun aina vuosikokouksen jälkeen, yleensä marraskuussa.

Vapaajäsenyys 30 vuoden jäsenyyden jälkeen

Vähintään kolmekymmentä (30) vuotta yhtäjaksoisesti jäseninä olleilla ei ole jäsenmaksuvelvollisuutta. Aloite vapaajäsenyyteen tulee tulla jäseneltä itseltään. Aloitteen voi tehdä vaikkapa palautelomakkeen kautta tai seuran sihteerille.

Tietojen muutokset jäsenrekisteriin

Jäsentietojen muutokset pyydetään ilmoittamaan ensisijaisesti kotisivujen osoitteenmuutos- tai palautelomakkeella. Muutoksista voi ilmoittaa myös saunamajurille arkisin. Jäsenyydestä voi erota kotisivuilla tai saunalla arkisin.

Vakuutukset

Yhdistys on vakuuttanut kävijät rajoitetulla tapaturmavakuutuksella. Vakuutus korvaa tuottamuksellisissa tapauksissa syntyneet vahingot uimarille. Tämä tarkoittaa että esim. kulkutiet on huonosti hiekoitettu tms. Talkootyössä olevat henkilöt on myös vakuutettu tapaturman varalle. Vakuutus korvaa esim. talkoosaunamajurille sattuvan tapaturman kulut. Parasta on kuitenkin huolehtia itse omasta vapaa-ajan tapaturmavakuutuksesta! Vakuutusasioissa voit ottaa yhteyttä puheenjohtajaan.